Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Блискуча назва!

Будь-який бренд як дитина, яку виколисуєш з самого малечку, підтримуєш, оберігаєш, щоб потім тішитися першим успіхам та вчитися на невдачах. Тож не дивно, що до вибору імені для бренда його засновники ставляться так само відповідально. Тим цікавіше, коли це ім’я потім лунає на весь світ і стає синонімом розкоші  та досконалості.

Мабуть, не помилюсь, якщо скажу, що левова частина ювелірних брендів носить імена своїх засновників або керівників. Що це? Традиція чи бажання увіковічити власне ім’я? Адже коштовності не мають терміну використання і несуть власну історію крізь століття. Але може з впевненістю сказати, що за іменуванням ювелірних брендів стоїть ще й любов: любов до близької людини, свого роду та рідної країни.

Серед тих, хто зупинився на власному прізвищі – засновники ювелірних домів Buccellati, Cartier, Boucheron, Piaget, Tiffany. Луї-Франсуа Картьє заснував свою майстерню у 1847, але гучним це ім’я зробили троє його онуків. Компанія Buccellati була заснована Маріо Бучеллаті в 1919 році.  Його називали «принцем ювелірів» і незрівнянним майстром золотих справ, а крамнички бренду з’являлись у головних містах світової моди: Мілані, Римі, Флоренції, Нью-Йорку і Палм-Біч.

 

f30dcda60a569f28ec4abb4b4d6ae569.md.jpg

 

Будинок Boucheron, один із найвідоміших ювелірних брендів, був заснований Фредеріком Бушероном у 1858 році, а вже у 1867 році бренд отримав золоту медаль на Всесвітній виставці в Парижі. А історія швейцарської легенди бренда Piaget чимось схожа на попелюшкину.  Бо цей бренд високого класу народився 1874 року в невеликому селі в швейцарській Юрі під назвою La Côte-aux-Fées. Його засновникові Жоржу Піаже на той час було всього дев’ятнадцять. Та його пристрасть і ретельна відданість незабаром стали відомі навколо, і Піаже почав постачати компоненти та механізми для найпрестижніших брендів годинників у Швейцарії.  А в 1959 році Piaget відкрили перший салон у Женеві.

 

ca19b8e2ea977f6eb1d765fcdcf7b052.md.jpg

 

А от Tiffany спочатку був не ювелірним брендом, а доволі скромною крамницею канцелярських товарів і галантереї. Лише через 16 років після реєстрації компанії її власник Чарльз Льюїс Тіффані кардинально змінив коло своїх бізнес-інтересів, обравши ювелірну справу. Потім прийшли всесвітня слава та визнання.

Бренду  Chaumet, щоб стати таким, яким ми його знаємо зараз знадобилось весілля. Ювелірна компанія  була заснована Марі-Етьєном Ніто в 1780 році. Пройшло майже століття, змінялись власники і ось у 1885 році донька  Морелів. Що керували бізнесом виходить заміж ша Джозефа Шоме, який подарував бренду не тільки власне прізвище, а й всесвітню славу.

 

15ba954dbffbb10f0802fdf423719a34.jpg

 

Коханням просічена історія появи бренду Van Cleef & Arpels. Що казати, якщо навіть назва компанії складається з двох прізвищ. Так звали закоханих Естель Арпельс, дочку торговця дорогоцінним камінням, та  Альфреда Ван Кліфа, сина каменяра, що одружилися у 1895 році. Це був шлюб любові та майстерності, який мав важливі наслідки в розрідженому світі розкішних ювелірних виробів. Першу крамничку дві родини відкрили у 1906 році і не десь, а на Вандомській площі! Місці найвищої концентрації всесвітньо відомих ювелірних брендів.

 

76346d628a17ee095aaf54e8d64cfcc9.md.jpg

 

І нарешті Bvlgari, що був заснований у 1881 році Сотіріусом Вульгарісом, іммігранта з Греції, що вирішив почати нове життя в Італії. Рід Сотіріуса походив з Болгарії,  звідти походить і його прізвище. Отже майстром срібних справ недовго думав, як назвати свій перший магазин.

 

27d5715796f9883885e5ddae946594c3.jpg

 

Наталія Орінго