Взимку спокій панує не тільки в природі, а й у сферах людської діяльності. Великі проєкти відкладаються на майбутнє, а буденні процеси зосереджуються на роками відпрацьованих схемах. Приблизно так розвивались події й цієї зими в стінах відомих ювелірних брендів.
Хтось провів зиму під затишною ковдрою класики, хтось зігрівався спогадами про тренди минулих епох. Якщо коротко, то цей сезон пройшов без гучних прем’єр, але з великими амбіціями на літо. Та це не означає, що бренди лишили своїх прихильників діамантового блиску та веселки дорогоцінних каменів. Подивімося, що подарувала шанувальникам ювелірного мистецтва ювелірна зима.
Чи не найсміливішими експериментаторами виявились американці з De Beers. Їхня сережка-манжет Metamorphosis Prelude з кольоровими титановими бутонами на кінцях діамантових ниточок привертає увагу навіть без супроводу колекції тотожних прикрас. Взагалі то бренд представив цілих дев’ять прикрас-трансформерів, але лише сережка має провокативний, сміливий і молодіжний характер.
Бренд Chanel працював з образами минулого, зосередившись на біографії засновниці. Вшановуючи талант та працелюбності Коко Шанель, майстри бренду виготовили приголомшливий годинник. Перш за все він вражає розміром та формою, що позичена від портновської подушечки для голок піке-авгіль — беззмінної супутниці Шанель під час роботи над одягом. Циферблат прикрашено різноманітними елементами, що пов'язані з дизайнерською справою. Знайшлось тут місце і для елегантного жакета, силует якого винайшла королева моди.
Всього було виготовлено п’ять різних циферблатів, по 20 штук в кожній серії. Це справді унікальна та рідкісна річ.
Модний дім Gucci розпочав свій ювелірний шлях не так давно, всього чотири роки тому. І зараз, здається, дуже поспішає надолужити пропущене. Можливо тому в його ювелірних образах мені вважаються риси, притаманні колегам по цеху. Те, що для Gucci нове та непізнане, для інших вже давно пройдений етап. В зимовій колекції бренду намішано багато різних трендів, колекція вийшла дуже різнобарвною стилістично й інколи здається, позбавлена спільної ідеї. Тут і анімалістика, притаманна Cartier, і опали з діамантами та білим золотом, що роки зо два тому були на піку популярності в Boucheron, і романтичні зіркові мотиви в дусі Chanel. Та, гадаю, прихильники бренду, серед яких як молодь, так і колекціонери більш поважного віку, знайдуть прикраси до смаку.
Трохи пасуть задніх представники бренду Faberge. Здається, після гучного успіху Карла Фаберже його нащадки віддають перевагу збереженню цією спадщини, а не розробці чогось справді унікального. От і своєю колекцією, присвяченою серіалу «Ігри престолів» французи показали, що не встигають за бігом часу десь на 10 років. Так, вийшло гарно, безперечно красиво і … вже не актуально. Це не перша робота бренду на тему цього кіносеріалу, та іноді важливо вчасно зупинитись.
В модному домі Dior зробили ставку на класику і не помилились. Віктуар де Кастелан представила масштабну колекцію, присвячену жіночності, а в якості промовистого візуального образа обрала мереживо. Тонкі лінії металу, вкриті емаллю, оповивають камені таким чином, щоб ідеально передати структуру тканого мережива. Прикраси вийшли напрочуд легкі та повітряні, а камінчики в них скомпоновані з такою майстерністю, що здається, ніби рухаються по шкірі з легкістю стрічки.
Cartier узяли невеликий перепочинок і до уваги шанувальників представили яскраве кольє, що є продовженням приголомшливої колекції літа 2022 року Beautés du Monde. Знову це стали геометричні мотиви з екзотичним присмаком Cartier. Не так яскраво, як це було влітку, але блиску діамантів вистачає, щоб підіграти білосніжній зимовій красі природи.
Таку саме стратегію обрали дизайнери Tiffany, вирішивши, що нема нічого краще за добре забуте старе. Американський бренд узяв один з найпопулярніших свої образів – дорогоцінну пташку, що колись створив для Tiffany Жан Шлюмберже, та посадили її на перли. Вуаля – і місце на шпальтах модних журналів їм гарантоване.
Проте добре попрацювали мої улюбленці, французький бренд Boucheron. Цього разу вони вшанували пам’ять королеви Єлизавети, побудувавши цілу колекцію на єдиному образі королівської брошки. У 1944 році тодішня принцеса на свій 18-й день народження отримала в подарунок брошку Boucheron з подвійною кліпсою з аквамарином і діамантами. Королева носила брошку в ключові моменти свого правління, як то діамантовий ювілей у 2012 році та 70-річчя своєї коронації 6 лютого 2022 року. Команда Boucheron підрахувала, що Її Величність бачили на публіці з брошкою в 37 різних заходах.
Колекція Like a Queen зібрала кілька прикрас-трансформерів, що наслідують форму та конструкцію королівської прикраси. Дизайнери пропонують носити їх як жінкам, так і чоловікам. Для презентації прикраси було розділено на кольорові блоки. Таким чином креативна директорка бренду Клер Шуан підхопила любов королеви до барвистих нарядів. А ми залишаємось в очікуванні нової краси, тепер вже із яскравим весняним настроєм.
Наталія Орінго
LeTim
Ср, 22/02/2023 - 17:15
Loana
Ср, 22/02/2023 - 18:39