Як подорослішати, але не втратити віру в казку та дива? Люди творчі геть не переймаються такими питаннями, бо бачать дива усюди й навіть створюють їх власноруч.
І не завжди для цього потрібна непересічна уява. Іноді натхнення лежить просто на поверхні. Це коли за тебе хтось вже все вигадав, а тобі лише залишилось втілити фантазію у реальність. Наприклад, беремо з полиці книгу з улюбленими казками, поринаємо у сюжет і результат не змусить себе чекати. А щоб ви не сумнівалися, покажу вам дивної краси ювелірні колекції, які були створені за мотивами відомих казок. Ювеліри, вони ж як діти: люблять перебирати камінчики, щось складати, вигинати. Тож чому б їм і не захоплюватись казками.
Van Cleef & Arpels, наприклад, роблять це регулярно. І для бренда, який своєю головною цінністю називає любов, така пристрасть до казкових історій зі щасливим кінцем не є чимось незвичним. У той час як інші ювеліри зазвичай створюють дизайни навколо дорогоцінних каменів, творчий процес французького будинку майже завжди починається з історії.
У 2014 році компанія випустила колекцію Peau d'Âne, натхненну чарівною казкою Шарля Перро «Осляча шкура». Це історія про принцесу, яка втекла з дому в ліс, популярна серед французьких дітлахів, її навіть двічі екранізували. Як раз до прем’єри оновленої версії фільму Van Cleef & Arpels і створили свою фантастичну збірку. Колекція була представлена на винятоквому заході в Шато Шамбор в долині Луари — місці зйомок фільму Жака Демі.
А вже у 2018 за основу нової казкової колекції Van Cleef & Arpels обирають чотири казки братів Грімм. Це «Дванадцять принцес», «Золотий птах», «Три пір’я» та «Бременські музиканти». Ювелірний дім вибрав їх з понад 200 творів відомих німецьких казкарів і створив фантастичну, романтичну колекцію високих прикрас під назвою Quatre Contes de Grimm.
Герої цих казок виявились ідеальними персонажами для ювелірних сюжетів: «Ми одразу могли уявити собі брошки та підвіски, які ми могли б створити навколо них», — каже креативний директор бренду. В результаті у Quatre Contes de Grimm присутня не тільки вишукана естетика, а й традиційне відчуття магії та романтики Van Cleef & Arpels.
А це колекція Chopard, презентація якої відбулась у травні цього року. Традиційна для бренду колекція Red Carpet присвячена щорічному Каннському кінофестивалю. Художня директорка Керолайн Шойфеле кожного року презентує ювелірну колекцію, яка містить стільки прикрас, скільки років виповнюється кінофестивалю. І це зібрання налічує 77 сяючих шедеврів. Зірки, гості заходу, вдягають їх на червону доріжку аж до закриття 25 травня.
Керолайн, спираючись на спогади дитинства, відтворює далекі королівства та чарівні ліси і їх мешканців. Вона творить власну магію, використовуючи в дизайні рідкісні камені й сміливі кольорові комбінації. Багато прикрас виготовлені з титану — так можна досягти більшого масштабу, не виходячи за межі легкої вагової категорії. Адже казка має полонити й захоплювати, але при цьому залишатись химерною фантазією.
Наталія Орінго
valeriya
Сб, 25/05/2024 - 12:14
Cleona
Сб, 25/05/2024 - 18:40