Чорно-білий тиждень не міг відбутися без уважного розглядання наших чарівних артефактів. Окрім гри сонця з тінню та природнього вбрання зебри, нічого не складе конкуренцію вмінню срібла наочно проілюструвати, як щось є одночасно біліше снігу і чорніше вугілля.
Є різні ювелірні можливості, щоб зробити казкові речі ще більш казковими, і ось про деякі з них я зараз і розповім на прикладах прикрас, які мені подобаються від народження й досі.
Усім відоме оксидування дуже допомагає додавати магії сріблу. Давайте поглянемо, як контрастний силует мрійника у підвісі «А може й Місяць…» без жодних слів розповідає нам про пошуки і здобуття, про силу людини, яка хоче летіти. Завдяки світлому фону з чіткими заглибленнями оксидування ми спостерігаємо за театром тіней, і саме тінь тут головна героїня.
Трохи інша гра світла в каблучках з успішних колекцій «Стихії» та «Віфлеєм». Придивіться тільки, як за рівними і блискучими лініями малюнка поверхні каблучки «Повітря» мерехтить загадкова сутінковість. Чи то гаряче марево пустелі за завихренням вітру?
У «Віфлеємі» з усіх боків багаторівневі лінії сплітаються в витончені об’ємні візерунки на міцному тлі темної кам’яної непохитності. І саме ця надійна стіна вічності дозволяє нам побачити виразне світло усього, що відбувається перед нею, підкреслює яскраве сяйво напівпрозорих віконець і закохує в себе усіх, хто узяв каблучку до рук.
Оксидування допомагає і там, де замість стіни є лише вільне повітря. Завдяки тонким графічним лініям, що повторюють характер різних дерев, усі хитросплетіння гілок з багаточисельних лісів фантазій виглядають так, ніби дихають і ворушаться. Сережки «Дорога до світла» впевнено підтверджують моє бачення.
Але не тільки графіт оксидування є в нашій палітрі ювелірних можливостей. Чорний родій працює для розкриття образу інакше, але теж напрочуд ефективно.
Якщо порівнювати чорне родування з оксидуванням, то першою на думку спадає масляна фарба проти акварелі. Там, де потрібні графіті, які видно здалеку, а не ніжні мініатюри, ми беремо в руки гальванічний олівець і ось вже бачимо кольє «Янгол чи Демон», з двома крилами звичайної людини…
Але не тільки для графіті і плакатів можна використовувати чорний родій. Якщо дуже обережно, тонким пером з тушшю доторкнутися до «Ханамі», японської гравюри про милування швидкоплинним цвітінням сакури, якщо відокремити гілочки від квітів, а гори – від сонця, то можна побачити, як у сріблі народжується витончена краса, щось невловимо ніжне і загадкове…
Але не тільки покриття вміють творити чорно-білі дива зі сріблом. Якщо до гарної форми та якості додати магічний камінь та підсилити його правильними акцентами, від такого амулету перехоплюватиме подих і через багато років. Чорно-білі кабошони з дендроагату, в яких є малюнок і часткова прозорість — справжнє чародійство. І особливо — в наших ексклюзивних прикрасах.
Пам’ятаєте підвіс «Таємна половинка»? Ми з ним знайомилися п’ять років тому, але його чесність і досконалість не лишає мене байдужою і досі.
Це лише маленька замальовочка про безмежний і складний світ магії Орінго, одна сторінка з тисячі томів...
Я щиро продовжую захоплюватися тим, що нам вдається робити і відпускати без смутку зі своїх рук до ваших. Так, інколи мені важко повністю збагнути, що саме ми робимо і навіщо, та срібло навколо мене миттєво світлішає і відбиває усі сум’яття.
Під самими темними смугами є справжнє боже сяйво найдивовижнішого метала віри і чистоти.
О.М.
larisa-shpakova
Пт, 21/10/2022 - 17:17
Оринго
Пт, 21/10/2022 - 17:22