Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Сірий кардинал

Пригадуєте, як штучний інтелект поступово почав набиратись сил, вражаючи користувачів своїми можливостями? Хтось радо зустрів подарунок прогресу, делегуючи ШІ частину рутинної робити. Хтось засмутився, помітивши в ньому конкурента та загрозу своїй кар'єрі.

 Але не помилюсь, якщо скажу, що можливості застосування ШІ в деяких сферах стали для людства сюрпризом. То яка вона, ця робота, з якою ми звикли справлятись самотужки й навіть не уявляли, що можемо отримати помічника. А головне, чи не стане ця поміч ведмежою послугою?

Коли ви в останнє купували парфуми? Чи цікавились, ким вони були створені, яку ідею несуть та що покликані пробудити в нашій свідомості? А якщо я скажу, що ШІ вже давно й доволі активно працює над побудовою піраміди ароматів? Ось лише кілька парфумів, до створення яких приклав свою руку алгоритм: Moschino Toy 2 Pearl, Phantom від Paco Rabanne, Irresistible Eau de Parfum від Givenchy та CK Eternity Summer. Всі вони різною мірою були створені за допомогою алгоритмів і глибокого аналізу гігабайт даних. В одних випадках ШІ виконав левову частку роботи, в інших лише додав «родзинку» у вигляді певної ноти, щоб аромат максимально відповідав маркетинговим цілям. Так було з Irresistible Eau de Parfum CK Eternity Summer, в яких в останній момент з’явився бутон троянди — на думку ШІ цей компонент мав посилити відчуття щастя. Тож якщо володієте цими парфумами, можете легко підтвердити або спростувати догадку алгоритму. улыбка

 

562a2c98ecf66cca72c190accce8865f.md.jpg

 

Загалом участь ШІ в парфумерії наразі зводиться до аналізу споживацьких симпатій. Маючи в розпорядженні базу приблизно з 1,7 мільйона формул та дослідження нейробіологів щодо реакцій організму на той чи інший компонент, алгоритм вибудовує поєднання, що в теорії мають стати найбільш привабливими враховуючи відмінності смаків у різних поколінь. І робить це в десятки разів швидше за команду спеціалістів, таким чином виробники швидко реагують на зміни настроїв своїх клієнтів.

Але Мауріціо Вольпі, президент парфумерного підрозділу Givaudan (найбільший у світі виробник ароматизаторів та активних косметичних інгредієнтів) запевняє, що «роль парфумера залишається центральною у творенні ароматів». 

 

 

34ea27521efea95adc35ac47ef4b7c15.md.jpg

 

Кухня — місце, в якому кожна сучасна господиня буде тільки рада помічникам. Ми вже звикли до прискіпливості холодильників, що стежать за терміном придатності продуктів на полицях та вчасно сигналізують, коли запаси зменшуються до критичного рівня «знову нічого їсти!». Їхнім логічним продовженням стали духові шафи, які контролюють процес приготування та змінюють налаштування, орієнтуючись на зображення з вбудованих камер. А це значить, з домашнього меню автоматично зникають страви «гаряче сирим не буває» та «вугіллячко». довольство І ось ШІ дає нам новий вимір свободи: навчені алгоритми не тільки знають смаки всіх продуктів, а й вміють їх поєднувати залежно від поставленої задачі. Чи то вам треба поєднати самотній кабачок та півлітра кефіру, бо більше в холодильнику нічого нема, чи адаптувати екзотичний рецепт до власних смаків (замінити недоступні продукти на локальні або виключити алергени) з мінімальними втратами для автентичного смаку. Тобто анекдот про те, як в рецепті салату авокадо замінили на варену картоплю, а креветки на сало і всі залишились задоволені результатом, сьогодні перетворюється на реальність.очки

Проте є область, в якій мені б дуже не хотілось перекладати дегустацію на плечі програми, та зміни вже відбулись. Сомельє, ці поети від виноробства, композитори хмільних нот та художники п'янких вражень, все частіше програють ШІ на ринку праці.страх

 

4607c10de453c109f5a64a84e98341e3.jpg

 

Штучний інтелект, навчений на смакових уподобаннях контрольної групи, відгуках в мережі та даних з винних етикеток, точно передбачає вподобання людей до певних вин. В результаті було побудовано «мапу смаку» — «смаковий простір» для вина, в якому відстань між окремими пляшками відображала їхню схожість з погляду смаку. Алгоритм довів свою здатність передбачати вподобання споживачів щодо вина точніше, ніж інші інструменти.

 

d766f4ca35d3bae8d473651ae6b9fb57.md.jpg

 

А на цій світлині ви можете бачити вино, над розробкою якого, від рецептури до етикетки, працював штучний інтелект. Винороби Ентоні Обер та Жан-Шарль Матьє з Aubert & Mathieu попросили платформу розробити «виняткове, фруктове органічне вино з сортів винограду Гренаш та Сіра». Вони також запитали поради щодо назви, форми пляшки та ціни.

«Його відповіді щодо виноробства та купажування відповідно до характеристик сортів винограду – кольору, танінів, фруктовості – вражають, – пояснив Обер. — Згідно з інструкціями ШІ, ми поєднали 60 відсотків Гренаша та 40 відсотків Сіра». Єдиний процес, в який довелось втрутитись — це ціноутворення. Алгоритм рекомендував продавати його вино за ціною від 50 до 100 євро. Ентоні не оцінив жарту і встановив значно нижчу ціну у 20 євро. По-своєму власники виноробні трактували й дизайнерські навички ШІ. На їхній погляд і назва «Кінець», і порожнеча етикетки говорять лише про те, що кінець можливостям ШІ у виноробстві настав швидше, ніж їх змогли масово впровадити. счастье

 

3dd6c96fd99e3c390eebc99902a7999b.md.jpg

 

Доктор Лаура Катена, виноробка четвертого покоління з Аргентини, погоджується: «Вино не виготовляється за рецептом. Кожен врожай і місце поводять себе по-різному щороку… Я не думаю, що машина зможе врахувати всі змінні, щоб прийняти правильне рішення, принаймні поки що. Можливо, в майбутньому штучний інтелект зможе допомогти приймати рішення, але як споживач вина я не вважаю це привабливим».

А в яких галузях для вас є неприйнятним втручання штучного інтелекту? девочка

 

Наталія Орінго

Cvetochnayafeya
Пт, 06/06/2025 - 10:00

Дякую))))