Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Оплата и доставка

ОПЛАТА  І  ДОСТАВКА

Безкоштовної доставки немає. По Україні посилку можемо надіслати туди, де працюють служби доставки. Замовлення зазвичай надсилаються службою доставки "Нова Пошта", але можливі інші варіанти за бажанням замовника, після здійснення передплати. 

В Харкові у нас наразі немає пункта видачі, крамниця до завершення війни не працює, але можемо організувати до вас кур'єра, якщо незручно користуватися службами доставки. Вартість цієї послуги залежить від пункта призначення, звичайно - 100 грн.  

Доставка за межами України можлива виключно Укрпоштою за умови передоплати на рахунок. Не відправляємо закордон "Новою поштою" та іншими службами доставки. Для отримання докладної інформації напишіть нам на пошту oringo@i.ua.

Відправлення замовлень "Новою поштою" здійснюється до 16:00 з понеділка по п'ятницю. 
Відправлення замовлень "Укрпоштою" здійснюється лише у вівторок та четвер.
У суботу та неділю не працюємо і замовлення не відправляємо. 

Посилка зберігається на відділенні "Нової Пошти" п'ять робочих днів. Якщо в ці терміни одержувач не забирає її, на шостий день вона автоматично відправляється назад за наш рахунок, і після цього подальша співпраця можлива лише після передоплати та компенсації витрат на пересилання.

При оформленні замовлення на прикрасу з розділу "В наявності", замовлення залишається актуальним протягом трьох робочих днів. Якщо за цей час ми не змогли зв'язатися з вами, щоб підтвердити замовлення (або не отримали передоплату), воно анулюється і товар повертається на склад.

Як можна сплатити замовлення:
Замовлення з розділу "В наявності" та "Ексклюзив" (готові прикраси) можна сплатити при отриманні або зробити передоплату на розрахунковий рахунок.

Замовлення на прикраси з розділів "На замовлення" та "Авторські" виготовляються тільки за умови повної передоплати, яку потрібно зробити протягом трьох робочих днів після оформлення та підтвердження.


Будь ласка, не сплачуйте замовлення до моменту його підтвердження з менеджером!

Реквізити для оплати можна побачити в особистому кабінеті на сайті, в розділі "Мої замовлення". Якщо ви оформляєте замовлення по телефону або в соцмережах, після обговорення менеджер надсилає реквізити в повідомленні. При сплаті обов'язково потрібно вказувати номер замовлення (для ідентифікації грошей).

Переказати гроші на розрахунковий рахунок можна у терміналі, касі банку, сайті чи мобільному додатку ("Приват 24" та інші). Зверніть увагу, будь ласка, що ми працюємо легально, тому карткою не користуємося і гроші приймаємо на розрахунковий рахунок (IBAN).