Доброго дня! Знову суперовий творчий конкурс! З радістю поділюсь своїми ідеями, надіюсь вони будуть корисними!
1. Акція "ЛИСТІВКА ДЛЯ ДРУГА"
У кожної компанії є свої "фішки", однією з ваших, як на мене, є листівки які ви вкладаєте по замовлення. Саме вони надихнули мене на цю ідею.
Клієнт робить замовлення. Його повідомляють, що після його оплати він зможе взяти участь в акції.
Клієнт оплатив замовлення і в його особистому кабінеті дявляється віконце - Створити листівку. Технічно тут потрібна програми яка саме не скажу, бо не знаю всіх тих примудростей, але програм що дають можливість скласти картинку з запропонованих шаблонів є масса.
Таку електронну листівку я бачу наприклад так :
-клієнт обирає фон листівки, макетів у вас море.
- обирає один зі стандартних текстів типу "я щаслива влясниця ось такої чудової прикраси, хочеш і собі таку?"
- обирає картинку однієї з прикрас яку він придбав при останньому замовленні.
- також можна додати функцію підпису типу "твоя щира подруга Оля" та якісь художні елементи.
У макеті листівки може міститись посилання на сайт, ареса магазину і інш.
Отже клієнт творить листівку, це ж якраз в дусі Орінго - творити. Потім цю листівку він зберігає як фото собі на компютер і розміщає її на сторінках соцмереж своїх друзів. Потім посилання на ці пости він надсилає адмінам і отримує в особистий кабінет якийсь бонус: %-ву знижку на наступне замовлення (троє друзів 3%, 5 друзів і більше 5%), чи купони знижки 50 грн, 100 грн, чи плюшки. Звичайно тут потрібна правильно продумана система заохочень, що принесе приємність клієнту і буде економічно прийнятна для компанії.
Такі листівки будуть дуже особистими, особливими, змістовними, так що кожен кому її надішлють зразу зрозуміє, що його друг придбав чудову прикрасу і рекомендує мені цей магазин. Людина зможе обговорити покупку свого друга, почути від нього враження, тай інші друзу друга бачитимуть цю листівку. Це і дружнє побажання і чудова інформаційна реклама.
2. "СПІЛЬНА ПОКУПКА"
Акція спрямована на те, аби залучити до покупки людей які не можуть, не знають або не хочуть самостійно реєструватись на сайті і робити замовлення. Щасливий орінго-покупець розповідає про прикраси таким своїм друзям, показує асортимент на компютері/смартфоні чи власні придбання. Людина яка зацікавилась і теж хоче придбати щось для себе "делигує" це своєму другові.
Це замовлення має оформлятись по-особливому, складатись з 2 і більше виробів і мати 2 і більше адреси доставки. В описанні замовлення орінгівець вказує які вироби мають бути надіслані на його імя а кі на імя іншої особи, з вказанням всієї необхідної інформації про інших отримувачів. Оплату в повному обсязі здійснює самостійно орінгівець за все замовлення (збирає гроші з друзів))), їм лише прийдуть смс про доставку їх замовлень.
Орінгівець отримує бонус наприклад плюшки чи знижки на своє наступне замовлення або на вироби що у даному замовленні прийдуть на його адресу.
В посилочці нового клієнта має бути змістовна і переконлива брошура про те як класно і самому стати орінгівцем, як легко робити замовлення і які бонусні програми і превілеї є в орінгівців. Ну і список магазинів.
3. Акція до 8-го березня "СВЯТО ВЕСНИ"
Орінгівцям мущинам заздалегідь, з 15 січня, приходять листи на електронку+ реклама в соцмережах і на сайті про те, що ви можете придбати подарунковий сертифікат для коханої жінки, можуть бути листівки-сертифікати, щоб і практично і красиво. З рядочком для особистого підпису чи навіть музикальні і з вказаним промокодом. Тут звичайно дизайнерам попрацювати треба, але впевнена що то не проблема. Також можна додати акцію, якщо ви розповісте про можливість придбання такаго сертифікату своїм друзям і вони вкажуть ваше імя при описі замовлення "типу порекомендував такийто", причому умова що то новий покупець і що він замовляє сертифікат або прикраси до 10-го березня, то орінгівцю в особистий кабінет падає знижка чи плюшки. Тут і друга запросив і щасливих жінок, які отримали сертифікат в подарунок, адже серед них можуть бути і не орінгівці.
Ось такі у мене ідеї. Що думаєте?
Приведи друга!