Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Приведи друга!

Пт, 23/10/2015 - 18:55 #1

Приведи друга!

Доброго дня! Знову суперовий творчий конкурс! З радістю поділюсь своїми ідеями, надіюсь вони будуть корисними!

 

1. Акція "ЛИСТІВКА ДЛЯ ДРУГА"

У кожної компанії є свої "фішки", однією з ваших, як на мене, є листівки які ви вкладаєте по замовлення. Саме вони надихнули мене на цю ідею.

Клієнт робить замовлення. Його повідомляють, що після його оплати він зможе взяти участь в акції.

Клієнт оплатив замовлення і в його особистому кабінеті дявляється віконце - Створити листівку. Технічно тут потрібна програми яка саме не скажу, бо не знаю всіх тих примудростей, але програм що дають можливість скласти картинку з запропонованих шаблонів є масса. 

Таку електронну листівку я бачу наприклад так :

-клієнт обирає фон листівки, макетів у вас море.

- обирає один зі стандартних текстів типу "я щаслива влясниця ось такої чудової прикраси, хочеш і собі таку?"

- обирає картинку однієї з прикрас яку він придбав при останньому замовленні.

- також можна додати функцію підпису типу "твоя щира подруга Оля" та якісь художні елементи.

У макеті листівки може міститись посилання на сайт, ареса магазину і інш.

Отже клієнт творить листівку, це ж якраз в дусі Орінго - творити. Потім цю листівку він зберігає як фото собі на компютер і розміщає її на сторінках соцмереж своїх друзів. Потім посилання на ці пости він надсилає адмінам і отримує в особистий кабінет якийсь бонус: %-ву знижку на наступне замовлення (троє друзів 3%, 5 друзів і більше 5%), чи купони знижки 50 грн, 100 грн, чи плюшки. Звичайно тут потрібна правильно продумана система заохочень, що принесе приємність клієнту і буде економічно прийнятна для компанії.

Такі листівки будуть дуже особистими, особливими, змістовними, так що кожен кому її надішлють зразу зрозуміє, що його друг придбав чудову прикрасу і рекомендує мені цей магазин. Людина зможе обговорити покупку свого друга, почути від нього враження, тай інші друзу друга бачитимуть цю листівку. Це і дружнє побажання і чудова інформаційна реклама.

 

2. "СПІЛЬНА ПОКУПКА"

Акція спрямована на те, аби залучити до покупки людей які не можуть, не знають або не хочуть самостійно реєструватись на сайті і робити замовлення. Щасливий орінго-покупець розповідає про прикраси таким своїм друзям, показує асортимент на компютері/смартфоні чи власні придбання. Людина яка зацікавилась і теж хоче придбати щось для себе "делигує" це своєму другові.

Це замовлення має оформлятись по-особливому, складатись з 2 і більше виробів і мати 2 і більше адреси доставки. В описанні замовлення орінгівець вказує які вироби мають бути надіслані на його імя а кі на імя іншої особи, з вказанням всієї необхідної інформації про інших отримувачів. Оплату в повному обсязі здійснює самостійно орінгівець за все замовлення (збирає гроші з друзів))), їм лише прийдуть смс про доставку їх замовлень.

Орінгівець отримує бонус наприклад плюшки чи знижки на своє наступне замовлення або на вироби що у даному замовленні прийдуть на його адресу.

В посилочці нового клієнта має бути змістовна і переконлива брошура про те як класно і самому стати орінгівцем, як легко робити замовлення і які бонусні програми і превілеї є в орінгівців. Ну і список магазинів.

 

3. Акція до 8-го березня "СВЯТО ВЕСНИ"

 Орінгівцям мущинам заздалегідь, з 15 січня, приходять листи на електронку+ реклама в соцмережах і на сайті про те, що ви можете придбати подарунковий сертифікат для коханої жінки, можуть бути листівки-сертифікати, щоб і практично і красиво. З рядочком для особистого підпису чи навіть музикальні і з вказаним промокодом. Тут звичайно дизайнерам попрацювати треба, але впевнена що то не проблема. Також можна додати акцію, якщо ви розповісте про можливість придбання такаго сертифікату своїм друзям і вони вкажуть ваше імя при описі замовлення "типу порекомендував такийто", причому умова що то новий покупець і що він замовляє сертифікат або прикраси до 10-го березня, то орінгівцю в особистий кабінет падає знижка чи плюшки. Тут і друга запросив і щасливих жінок, які отримали сертифікат в подарунок, адже серед них можуть бути і не орінгівці.

 

Ось такі у мене ідеї. Що думаєте?

Пт, 23/10/2015 - 20:08 #2

Дуже подобається ідея подарункових  сертифіатів.

Пт, 23/10/2015 - 20:44 #3

теж важаю ідейку про сертифікат дуже навіть слушною ;)

Пт, 23/10/2015 - 22:13 #4

А мені і спільні закази сподобались. Головне, щоб не було неприємних та складних ситуацій з поверненням прикраси, що не сподобалась. Адже людина незареєстрована. Та з іншого боку, вистачить документів, що надає продавець.

Сб, 24/10/2015 - 22:58 #5

А особисто мені найбільше імпонує ідея про листівки - це і творчо і може бути дуже ефективно, принаймні я так думаю.

Вс, 25/10/2015 - 15:06 #6

Цікава пропозиція щодо залучення покупців, незареєстрованих на сайті та неактивних користувачів Інтернет-мережі. Листівки -  влучна думка напередодні  святкової пори. Дякуємо за увагу, Ольга Василівна!улыбка

Вс, 25/10/2015 - 21:09 #7

Це вам дякую, за гарні вироби, за прийнятні ціни іза конкурси - вони цікаві і приносять як моральне задоволення так і приємні бонуси. Надіюсь мо щої нехитрі ідеї стануть в пригоді. Мені було б надзвичайно приємно якби якась з ідей мала практичне застосування.