Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Щось на кшталт передноворічних планів…

Лишаються останні дні перед початком грудня, і хоча усі обставини наразі виглядають нереально крутою, кіношною сумішшю хорора та постапокаліпсиса, неможливо скасувати бажання потішити себе та близьких чимось срібним та справжнім. І ось тут до попереднього нескінченного серіалу додається фентезі. 

Як вже неодноразово розповідала раніше, ми надзвичайно енергозалежні. І якщо якісь моменти вирішуються безперебійниками та акумуляторами, то наш головний виробничий процес (лиття) можна здійснити лише при безперервній наявності струму. Наприклад, поточні замовлення ми змогли відлити у неділю о сьомій ранку (розповідала вчора в інстаграмі). Ще в нас електричне опалення і фанера на вікнах, отже темрява. Та це таке, фонова лірика… кеп

 

84128ce7ac90602bcdcbc560b0967855.md.jpg

 

А от пропозиції маємо наступні:

1. Ми провели велику виробничу нараду і домовилися, що виготовлення прикрас (розділ «Під замовлення») до Нового року (з відправленням у грудні) зможемо гарантувати лише при оформлені замовлення до 05 грудня включно

Зробимо усе можливе й неможливе, щоб під реальною чи віртуальною ялинкою були прикраси, як обіцянка світлої радості найближчим часом.


2. Дуже важливо перед оформленням замовлення дізнатися в особистому кабінеті можливість створення бажаної прикраси та наявність каменів! 

 

3. Розділ «У наявності» поповнюємо майже щодня, отже завжди можна там обрати щось дуже гарне. Відправлення «день в день» зараз не завжди вдається, бо аварійні вимкнення світла мають вплив не тільки на нас — «Нова пошта» теж бува офлайн. 

 

4. Авторські прикраси та індивідуальні замовлення (тобто повторення ексклюзивних прикрас) поки що можливі, але з каменями дууууже складно… Теж з задоволенням обговоримо побажання в особистих повідомленнях.

 

5. Ми відклали до січня підняття цін. Не скажу, що рішення склалося легко, проте тримаємося. Поточна відміна знижок і новий спосіб планування виробництва дозволяє нам залишатися у відносно збалансованому стані. Вважаю, що зараз однозначно не час прибутків, а час маневрів. улыбка

 

Якщо є питання по організації процесів та виконанню замовлень — пишіть, будь ласка. Обов'язково відповім. 

О.М.любовь

Aviamasha
Пнд, 28/11/2022 - 18:12

Дякую, що розповіли плани по цінам, бо маю ще декілька забаганок, і хвилювалася, що вони стануть ще більш далекими.
Cleona
Втр, 29/11/2022 - 00:43

Дякую за звіт. І за фразу - сьогодні час маневрів. Як точно і влучно. Так вийшло, що кожного дня на одну погану новину припадають два чи три гарних та надихаючих приклада і допомагають рухатися далі.
Cvetochnayafeya
Втр, 29/11/2022 - 11:38

Дякую.Як раз встигли замовити підвісік для дівчини з Салтівки (подарунок до НГ)
margoluck@i.ua
Втр, 29/11/2022 - 15:49

Енергії вам! Спокою та затишку відважному Харкову! Миру нам усім! Познайомилася з вами недавно, але вже закохалася у деякі прикраси. Будую плани на придбання )))
yprokhorenko57@...
Втр, 29/11/2022 - 18:07

Шановно пані Олено, у мене є питання стосовно організаціі та виконання замовлення, будь ласка. Куди я можу написати? Дякую за відповідь та з повагою!
Оринго
Втр, 29/11/2022 - 19:05

Олено Миколаївно, вітаю!
Я бачила листування з Оксаною, також ми з нею разом радилися з виробництвом. Оксана має багаторічний досвід менеджерування і повністю компетентна вирішувати будь-які питання.
Пишіть в особисті повідомлення, будь ласка, і зробимо усе, що в межах наших поточних можливостей. 
yprokhorenko57@...
Втр, 29/11/2022 - 19:13

Дякую за відповідь, пані Олено! Три питання до Вас, будь ласка - чому було анульоване моє замовлення? Ви приймаєте замовлення на вироби з перлинами, я в змозі зробити передплату та чекати? Чи є можливість відправки закордон? Дуже дякую за розуміння та пряму відповідь! Тихого вечора...
Оринго
Втр, 29/11/2022 - 19:26

Дякую за побажання. Тихі, світлі та теплі вечори — велика українська мрія. 

Відповідаю на питання, як Ви й просили. 
1) Ваше замовлення було анульоване, бо не було сплачене впродовж відведеного на це терміну, наша звичайна практика. 
2) Наразі вже немає заготовок на "П'єро" і немає змоги їх зробити (є певні технічні параметри виготовлення, це дуже складні прикраси), також в нас закінчилися перлини, а постачальники в іншому місті теж сидять без світла і замовлення не виконують, бо не можуть потрапити до офісу.
3) Так, ми відправляємо закордон посилки "Укрпоштою", якщо за них надходить передплата на рахунок. 

Сподіваюся, що усі непорозуміння ми розібрали повністю. 
yprokhorenko57@...
Ср, 30/11/2022 - 01:27

Шановна пані Олено, дякую за детальну відповідь. Спробую діяти за Вашою інструкцією, сподіваюсь отримати підтримку та гарний професійний сервіс від Ваших підлеглих. Бажаю скоріше налагодити виробництво Ваших чудових прикрас на 100%. З повагою до таланту Ваших Майстрів!