Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

І знову про срібномрійне опитування

У першій частині підсумків ми розглядали загальні факти про конкурс, а сьогодні трохи заглибимося у відповіді на два додаткових питання. 

Вони були необов’язковими, але саме на них я розраховувала, щоб краще зрозуміти, як тепер сприймається конкурс та чи вдається нам трансляція головних тез і мотивів. 

Коротка відповідь: усе набагато краще, аніж могло б бути. У світі, вкрай перенасиченому штучними тікточними емоціями, досі є попит на творчість та мрії. За роки існування конкурс не втратив актуальність й перетворився на довгу нитку Аріадни, яка підвищує шанси на вихід з лабіринту хаосу. 

 

5d6f83afd893e51b14815c6dab94541f.md.jpg


Питання 13. Яка прикраса з усіх сезонів запам'яталася вам найбільше? Шукаємо неформальний символ СМ. Ви вже маєте цю прикрасу чи тільки мрієте? 

Відповіли 137 з 153 респондентів і легко читається трійка лідерів.

третее место Сім разів згадали підвіс «Місто навколо»: …простий у розумінні, такий близький і рідний для всіх.

второе место Вісім разів вказали на кольє «Лети»:  лети - як летять наші мрії та ідеї про прикраси до чарівників Орінго для втілення…

первое место І аж чотирнадцять разів символом СМ обирали підвіс «Ханамі»: той самий, найперший, гілка сакури у бамбуковій рамці. У ньому гармонійно поєдналось все - і оригінальний задум з глибоким сенсом, і неймовірно майстерне втілення…

Не здивована анітрохи, бо мій внутрішній голос теж ставить «Ханамі» на перше місце. Історія про автора ескізу Руслана Коляснікова є в моєму блозі з 2018 року. Перечитувала блог перед початком цього сезону і зняла попередні обмеження на участь у конкурсі друзів та співробітників. Якби вони існували у 2014 році, в Орінго б не розквітла сакура. 

 

136138a8672e7ee3dc5287fe64985a0f.md.jpg



Питання 14. Розкажіть, що було б вам цікаво дізнатися у рамках конкурсу? Як ви бачите подальший розвиток «Срібної мрії»? 

Тут відповіли 115 респондентів зі 153. І я й досі перечитую відповіді та роздумую над ними. 

Умовно розділила отримані результати по наступним напрямкам:

1. Про початок конкурсу та як взагалі виникла ця ідея.

2. Про природу натхнення і чому учасники створюють ескізи. 

3. Про зворотній зв’язок і про необхідність наших порад та підказок учасникам. 

4. Про вибір ескізів, склад журі та алгоритми попереднього відбору, а також чи можна нетехнологічне відсіювати одразу, щоб не потрапляло на «вибір долі». 

5. Про створення моделей, про виробничі складнощі та про те, що залишається за лаштунками. 

6. Про масштабування, збільшення кількості переможців, а також про звуження завдання (по формі чи розміру каменів), спеціалізацію та розділення на категорії (тематичні конкурси для дітей, наприклад).

7. Про фінансову та статистичну складову конкурсного руху.

8. Про подальші перспективи використання ШІ (штучного інтелекту).

9. Про соцмережі та їх роль у проведенні конкурсу. 

10. Подяки й побажання на багато років вперед. улыбка

Тепер маю задачу з десятьма зірочками —  усі ці десять тем потребують розгорнутих відповідей. І проблема навіть не в тому, що довгий текст зазвичай не дочитують до фіналу, а роботи тут на декілька днів… На деякі питання зможу повноцінно відповідати тільки після завершення відбору, а ще деякі моменти потрібно наново переосмислювати, бо хоча й багаторазово розповідала раніше про творчість та натхнення, хочу перевірити внутрішні переконання зараз.  

Не ховаюся від великого обсягу роботи — усі теми будуть обов’язково розкриті. Без зайвого кокетування і з гордістю констатую, що «Срібна Мрія» дійсно потребує дослідження, як локальний культурний український феномен.  Але сьогодні вирішила підкинути монетку і обрати одне випадкове питання, щоб відповісти і щоб у цього респондента день не минув без приємності.


b4f963edbd687c619571ee4f922d8be1.png
Рука долі покладе сюрпризний купон на 750 грн в особистий кабінет, а я поки відповім. звезда



Лариса Володимирівна (lantana): На що вплинув конкурс «Срібна мрія»: ставлення людей до прикрас, можливо більше купують саме прикраси з цих колекцій, ювеліри щось для себе відкривають, можливо якісь нові ідеї або підходи...

Ого, яка цікава тема для роздумів! Особисто мене цей конкурс навчив дивитися глибше й ширше не лише на зображення, а й на людей. Різноманітність творчих проявів збирається у спільну картину року і з цих картин складається неповторна мозаїка людських бажань. Якщо ж дивитися по обсягу замовлень за попередній період, то статистика виглядає так: 

- 70% - прикраси без співтворчості;

- 8% - прикраси з конкурсу;

- 11% - їх пізніші доповнення (наприклад, різновиди «Ханамі»);

- 11% - «Екслібрис»

На щастя, орінговській світ керується не статистикою, фінансами чи звичною логікою. Якось випадково нам вдалося відкрити або створити інший вимір, який керується власними законами. При всій повазі до спільних законів існування людства та законів нашої держави, впевнена, що природні закони розподілу енергії у невеличких спільнотах будуть досліджувати у майбутньому. «Срібна Мрія» — одна зі сфер цього світу. Це можливість потрапити на бал, якщо є така потреба чи бажання. Те, що людина отримує у підсумку творчої активності, складно оцінювати у звичних одиницях. Досвід, враження, спілкування, години, присвячені пошуку ідеї та подальшої її реалізації, можна порівнювати з заряджанням внутрішньої батарейки. Колись я писала, що час, витрачений на «Срібну Мрію», не вираховується з загального стажу життя, а додається. 

Але насправді легко можна обійтися й без прикрас і мрій, якщо перекрити маленькому внутрішньому творцю кисень. Дорослі люди привчаються нормально жити без нього. 
Отже, «Срібна Мрія» не впливає ні на що і впливає на все. стеснение

Ось ще розлоге нагадування про сутність «Срібної Мрії» з 2023 року.

А далі буде… 

О.М. любовь