Хостинг фотографий для пользователей Оринго
Чат с менеджером

Поставити питання

 
Ювелірний дім Орінго
0800-759-550
(безкоштовні дзвінки)

Що знайде Географ?

На початку жовтня ми з вами шукали нові лінії сюжету навколо Маленького принца…

У дописі «Тайна шостої планети або навіщо мандрівникам потрібні географи» я запропонувала зазирнути до Географа. Завдання було досить складне, але шість мандрівників усе одно відправилися у подорож, щоб знайти відповіді на питання:

«Що відбувалося потім, коли принц полетів з його планети? Чи може географ щось йому ще казав або передав з собою? Що він робив, коли розтанув слід від несподіваного мандрівника?»

Усі відповіді мені сподобалися, але ці Гноми-ювеліри просто вкрали серденько. Нагадали про казку, де головні герої ті, хто з повагою сприймає подорожі близьких людей… 

 

faf61ef36341e6f2952e26a05796e47c.md.jpg

 

Юлія Анатоліївна (Julia777):

«Коли Маленький Принц пішов, Географ витяг товстелезний альбом і почав малювати. На одному аркуші з’явились три вулкани (два діючі і один погаслий), на другому "виросла" прекрасна квітка, на третьому проявився образ допитливого хлопчика-Мандрівника. Географ залишився задоволений малюнками і, відклавши олівець, подумав: "Треба навідати Гномів-Ювелірів, що мешкають на Землі. Давно я нічого цікавого їм не приносив, але ж треба фіксувати й прекрасне ефемерне, щоб люди пам’ятали, що воно було".

Географ дістав з-під одягу ланцюг, на якому було багатенько круглих підвісів зі срібла, зроблених Гномами за його ескізами, любовно перебрав підвісики, згадуючи, хто й коли розповідав йому про те, що було зображено на них, і уявив три нових підвіси-монетки, які поповнять колекцію. "А хто сказав, що я можу бути лише Географом? - сам собі проказав старий, - я ще й Хранителем Пам’яті можу бути. Колись я помру, а моя колекція історій житиме. Бо всі копії підвісів з їх історіями розповсюджуються серед людей і дають їм Пам’ять про старе і Натхнення для створення нового".

І старий Географ почав збиратись у гості до Гномів...»

 

f474e8cb8be3a0c37bd63ab135f45161.md.jpg

 

То що можуть подарувати Гноми? Звісно, Землю!

Ну не цілу Землю, а срібну підвісочку "Земля. Інтерстеллар" з нескінченним сяйвом Інфініті.

Головне, що казка все одно продовжується. звездочка

З любов’ю, Олена Масловалюбовь

Julia777
Втр, 15/10/2024 - 22:39

О, який несподіваний сюрприз! Щиро дякую!!!
Cleona
Ср, 16/10/2024 - 12:02

Завдяки чудовій інтелектуальній вправі знайшла таку цікаву інформацію. Ділюсь. Згідно до теорії Крістофера Букера (2004) практично всі художні твори можна розподілити на декілька основних сюжетів: За Букером, сюжетів, за якими створені всі міфи, літературні художні твори, фільми, є сім: «Перемога над чудовиськом», «З Івана у пана», «Пригода», «Подорож і повернення», «Комедія», «Трагедія», «Відродження». Перемога над чудовиськом З назви ясно, в чому полягає сюжет - герой бореться з монстром (злом), перемагає його і отримує «приз» - скарби або любов З Івана у пана Дослівно « з дрантя в багатства», є сюжетом, де персонаж завдяки своїм якостям або сторонній допомозі розвивається, отримуючи краще життя, від невідомості й зневаги до слави, від бідності до багатства, від самотності до взаємного кохання Пригода «Пригода» полягає в тому, що для героя, що спокійно живе «вдома», звичайне життя там стає неможливим. Щось навколо відбувається неправильно і відбувається «виклик», на який він відповідає, вирушаючи в подорож Подорож і повернення Суть сюжету «Подорож і повернення» полягає в тому, що його герой покидає звичайний «правильний» світ, та потрапляє до «неправильного». Він виглядає чудесним, але з часом насувається «тінь». Герой відчуває себе все більш і більш під загрозою і врешті повертається до знайомого світу, звідки все і почалося. Комедія Більшість подій займає загальний хаос нерозуміння, яке чудесним чином розв'язується, в результаті чого настає щасливий кінець. Він має оптимістичний настрій, що дає читачу надію Трагедія Цей сюжет має подібності з попередніми, але веде до нещасливого кінця. Трагедія може поставати як торжество зла (в такому разі воно є справжнім героєм), так і добрих сил шляхом пожертви, здобуття перемоги «дорогою ціною». Відродження У творі головний герой початково перебуває під владою якихось темних сил. Але відбувається чудесне перетворення і він повертається до життя, а а злі сили, що володіли ним, розсіюються
Оринго
Ср, 16/10/2024 - 12:20

Марино Павлівно, дякую за згадування!  
Дуже люблю ці сім універсальних сюжетів, використовувала їх при створенні колекції WEEK - в опис кожного дня додано власний сюжет.

Наприклад, сьогодні середа і сюжет про переродження (відродження): 
"Універсальний сюжет: Переродження.
Головний герой - негативний або заплутаний персонаж, який поступово усвідомлює свої помилки та спокутує їх.
Зазвичай у сюжеті з'являється персонаж, який допомагає герою здійснити перехід до відродження своєї особистості. Часто таким спонукальним фактором виступає любовний інтерес героя до одного з персонажів або поява дитини та прив'язаності героя до неї, їхнє завдання - відкрити герою очі на справжню суть речей."
 
valeriya
Ср, 16/10/2024 - 12:58

добридень. Ось таке знайшла: Були неодноразові спроби класифікувати сюжети літературних творів, розділяти їх за різними ознаками, виділяти найбільш типові. Аналіз дозволив, зокрема, виділити велику групу про «бродячих сюжетів» — сюжетів, які багаторазово повторюються у різному оформленні в різних народів й у різних регіонах, переважно — у народній творчості (казки, міфи, легенди). На думку А. Є. Нямцу, з усього різноманіття традиційних сюжетів можна назвати чотири основні генетичні групи: міфологічні, фольклорні, історичні та литературные. Як зазначає проф. Е. М. Мелетинський, «більшість традиційних сюжетів сходить на Заході до біблійних та античним міфів» [4]. Відомо кілька спроб звести все різноманіття сюжетів до невеликого, але при цьому вичерпного набору сюжетних схем. У відомій новелі «Чотири цикли» Борхес стверджує, що всі сюжети зводяться всього до чотирьох варіантів: Про штурм та оборону укріпленого міста (Троя) Про довге повернення (Одіссей) Про пошук (Ясон) Про самогубство бога (Один, Аттіс). Французький дослідник Жорж Польті опублікував у 1895 році книгу «Тридцять шість драматичних ситуацій», в якій звів увесь досвід світової драматургії до розробки 36 стандартних сюжетних колізій... тож по- різному можна рахувати